Latar Belakang

Hello Dear =)

Assalamualaikum n good day..

Blog ini khas eksklusif untuk hasil kraftangan =)

update: 150513

With Love,
Noris Fabric

Jumaat, 15 April 2011

~..Baju Prof. Madya Asmak 21..~

 
 

Crumble yang seterusnya dari saya..
Mula² ingat nak wat manik terabur je..
Sekali tabur punya tabur..
Tukar design la plak..
Jadikan jela terus crumble..
Eh! cenggini ke crumble yer??
Maklum xberguru.. Guru dengan skodeng je..
Maaf yer penjahit manik semua..
kerana saya telah membelek crumble anda..
Untuk bunga yang cantik tu..
Kredit buat kilauan mustika..
Memang menarik bunga yang akak hasilkan sehingga membuatkan saya jatuh hati untuk menjahitnya..
Alhamdulillah terus menjadi bila saya 1st time menjahitnya..

 
Noris : ada orang dah tempah design ni untuk dijahit pada bajunya.. harap² jangan hantar last minute udahla yer.. pohon sangat..
pm asmak : baju ni gelap.. jadi timbul setelah dijahit corak cenggitu.. (kire terimalah tu kan dengan jahitan yang saya wat.. syukur..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan